Publicat de: Ina | Decembrie 21, 2007

DREEEEEPT!!!!

Iar am fost la schi. Tot in Poiana. In grup mai restrans decat saptamana trecuta (doar eu si Marius – Cosmin a fost tradator).

Astazi am prins o zi excelenta de schi. A fost soare si frumos si zapada foarte buna. Pentru ca mi-e lene sa mai scriu, o sa pun 2 poze:

– chestia aia mare si alba ce se vede in spatele meu in prima poza nu este o partie ci un nor care a stat toata ziua deasupra Brasovului. Iar in a doua, va rog sa observati ca m-am accesorizat si ca de data asta nu am mai uitat betele acasa (mi le agatase tata de schiuri ca sa fie sigur )

1.jpg2.jpg

Lasă un răspuns

Categorii

