Publicat de: Ina | Decembrie 26, 2007

Merry Christmas! No! No! No!

Craciunul a fost dintotdeauna sarbatoarea mea preferata: zapada multa, brad impodobit, cadouri, caldurica, Mos Craciun, colinde, mancare buna, prajituri multe, filme vesele cu tematica si mai ales oameni dragi.

Din pacate anul acesta e putin diferit. Anul acesta aproape urasc Craciunul.

De ce? Ia sa vedem:

– am muncit in Ajun si in prima zi de Craciun (I officially hate my job!!).
– era cat pe ce sa imi petrec seara de Ajun  (aia in care vine Moshu … sniff) singura si trista (a se citi: plangandu-mi de mila) in camera de camin [multumesc mult Razvan, you really are a good friend]
– prima seara de Craciun m-a prins in tren in drum spre casa dulce casa
–  a doua seara (adica asta) si urmatoarele mi le voi petrece dormind cu mama si bunica, pentru ca s-a umplut apartamentul de neamuri si nu mai avem loc unii de altii
– mama si bunica sforaie (sniff sniff … oaaaaaa)

Stiu ca nu sunt asa multe si poate nici asa de naspa, dar ….  mie chiar imi placea Craciunul… sniff…

Vestea buna este ca Mos Craciun nu m-a uitat si am primit si multe cadouri

Merry Christmas, everybody!

Lasă un răspuns

Categorii

