Publicat de: Ina | Februarie 18, 2008

Scurt pe doi

  • Saptamana aceasta am incheiat ultima sesiune. A fost cea mai naspa dintre toate de pana acum pentru ca am avut cele mai multe examene si totusi le-am luat pe toate fara sa ma spetesc prea tare (a se citi: nu am invatat absolut nimic). As putea spune ca sunt semi-inginera.
  • Incep nuntile colegilor si fostilor colegi … scarry stuff
  • Cu fiecare ninsoare, mi se intareste convingerea ca zapada nu are ce cauta in Bucuresti. E frumos cand e totul alb imprejur si facem oameni de zapada si ingerasi si ne bulgarim, dar mocirla din zilele urmatoarea nu mai e la fel de frumoasa (and that is an understatement).
  • A inceput schimbarea mobilierului in camine exact acum, cu cateva luni inainte sa trebuiasca sa ma mut, ca sa pot sa ma si oftic putin. Am paturi, saltele, mese, scaune si dulapuri noi in camera. Happy-happy joy-joy.
  • Inca nu m-am hotarat ce vreau sa fac cu viata mea, dar mai e timp.
  • Vreau sa vina caldura, dar intre timp cred ca ma voi premia cu o bine-meritata vacanta la schi.
  • Spre rusinea mea, am ajuns abia weekend-ul trecut pentru prima data in viata la 7 Scari cu toate ca la doar cativa kilometri de casa.
Responses

  1. Rusinica indeed. Si eu, care mi-s de la campie, am fost inaintea ta. Ah, era sa uit: Felicitari pentru don’soara ing. Ina!

  2. Sanq nenea Arpi 😉


Lasă un răspuns

Categorii

