Publicat de: Ina | Mai 28, 2008

mda …

lumea zice ca a trecut cam multa vreme de cand nu am mai scris nimic… cica imi pierd fanii … buhu ..

Adevarul e ca mi-a fost lene sa scriu; nici acum nu stau mai bine la capitolul asta, dar ma straduiesc. Here goes nothing [cu liniuta, ca asa ne invata pe noi la facultate]:

– a venit vara [fustite, rochite, tricouri colorate si mare – yeey!] si impreuna cu ea au venit si tantarii (not so yeey!)

– ma chinui sa imi termin lucrarea de licenta, momentan minunatul program afiseaza ceva, dar nu afiseaza chiar ce trebuie – va fi gata, in due time

– vreau sa ma mut din camin … ar cam fi timpul .. it was fun while it lasted, dar a inceput sa se duca naibii distractia

– sambata, 31 mai UNSR organizeaza a 3a editie a concursului de pescuit pe Dambovita – undite si momeala din partea casei

– de maine incepe B-FIT in the Street – festival international de teatru de strada – I iz going

– eu cu cine votez?

Responses

  1. „lumea”… mersi, esti o dulce, ce pot sa zic?

  2. i like you too 🙂

  3. Interesant ;;) Hai că am să te blogroll dacă scrii mai mult 😛

  4. de ce nu mai scrii ?
    busy with the french? 😉

  5. M-am lenevit 😀

    What do you know about the french?

  6. santa’s little spies 🙂

  7. Ma bucur sa te reaud. Same phone number ;). keep in touch

  8. Do I know you? /:)


Lasă un răspuns

Categorii

